Hej,

Finns det nån möjlighet att reparera gummibälg på tvättmaskinen? Vi ska flytta om 3 månader så vi ska använda denna till 8-9 tvätt innan vi får ny tvättmaskin. Kan man laga gummibälga på ngt sätt?

• Skadad gummibälg på tvättmaskin med synlig reva vid öppningen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Beställ ny bälg ?

P
Maker72 Maker72 skrev:
Hej,

Finns det nån möjlighet att reparera gummibälg på tvättmaskinen? Vi ska flytta om 3 månader så vi ska använda denna till 8-9 tvätt innan vi får ny tvättmaskin. Kan man laga gummibälga på ngt sätt?
Bara byt bälgen

Jag kollade lite runt men jag hittar inte det på nätet. Detta är service nummer om nån vet var kan man beställa den: 853304761000

Men frågan från början var: kan man laga den själv på ngt sätt så den funkar 8-9 tvätt till?

Näe, blir svårt det

P
Maker72 Maker72 skrev:
Hej,

Bara byt bälgen
Maker72 Maker72 skrev:
Jag kollade lite runt men jag hittar inte det på nätet. Detta är service nummer om nån vet var kan man beställa den: 853304761000

Men frågan från början var: kan man laga den själv på ngt sätt så den funkar 8-9 tvätt till?
hittar du biten limmar du lätt och snabbt fast den med sekundlim/cyanoakrylatlim annars byt bälg.

detta är artikelnumret på bälgen köp den var du vill så att säga
482000072469

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.