pacman42 pacman42 skrev:
Här har vi en till som väljer att gå på frontal angrepp med frugan:
[länk]

Att ens försöka få nätadaptrar utdragna är ju verkligen att slåss med väderkvarnar.
Blev inte övertygad för fem öre. Flera sakfel. När författaren vill att skall en köpa grejer för flera hundra för att spara tior, börjar jag fundera på om det är en verklig person bakom texten. Det är uppenbart AI-aggregerat och maskinöversatt.

Redigerat:
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Blev inte övertygad för fem öre. Flera sakfel. När författaren vill att skall en köpa grejer för flera hundra för att spara tior, börjar jag fundera på om det är en verklig person bakom texten. Det är uppenbart AI-aggregerat och maskinöversatt.
Så klart det är. Extremt dåligt skrivet. Jag tyckte bara att det var sjukt intressant då TS i denna tråd åtminstone har lite substans i att ställningstagande, detta var ju bara löjligt.

Men å andra sidan bygger jag nu ett grenuttag med individuella fördröjare för påslag av uttagen pga alla transformatorer hemma i kontoret, detta för att slippa att automatsäkringen löser ut efter strömavbrott. Detta sker alltså i mitt kontor då jag har för många nätaggregat som ger strömrusning vid tillslag (när jag hade ännu fler apparater skedde det vid frånslag också).

P
pacman42 pacman42 skrev:
Här har vi en till som väljer att gå på frontal angrepp med frugan:
[länk]

Att ens försöka få nätadaptrar utdragna är ju verkligen att slåss med väderkvarnar.
Här hemma undviker vi att låta väggvårtor sitta anslutna när de inte används. Det är svårt att veta hur kinesiska väggvårtorna är.

• Älska
Huddingebo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.