273 490 läst ·
932 svar
273k läst
932 svar
Visonic PowerMaster 10. Installation och konfigurering
Nej, får väl bara skruva upp dem igen då. Vilken app är det jag får notiser ifrån? Minns inte... Ganska säker på att jag läste nån manual nånstans när jag anslöt IP-modulen som jag köpte via Amazon, men kan inte hitta manualen nu!B Bifrosten skrev:
Ja, jag kan göra alla inställningar i panelen. Och där funkar, vad jag tror, är masterkoden.B Bifrosten skrev:
Så lite osäker på om larmet har koppling mot nätet och att det kan vara därför appen strular vid registrering. Kan jag kolla om den är uppkopplad? Jag kommer åt larmet genom den lokala IPn men tvek om den pratar utanför lokala nätverket
B Bifrosten skrev:

