268 181 läst ·
859 svar
268k läst
859 svar
Visonic PowerMaster 10. Installation och konfigurering
Detta sa securtiwarehouse angånde mitt problem med att larmet ej styrs av sms.
Men vad betyder igentligen detta???
Dear Patrik,The GSM module is to advise text if alarm has been activated as a communications module only.http://www.securitywarehouse.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=2714Kind RegardsSecurity Warehouse Support
Men vad betyder igentligen detta???
Dear Patrik,The GSM module is to advise text if alarm has been activated as a communications module only.http://www.securitywarehouse.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=2714Kind RegardsSecurity Warehouse Support
Jag tror jag lär försöka få dom att skicka en ny gsm modul.
Modulen skickar ju sms men går ej att styra via sms.
Så nått fel är det!. Ett ställe i menyn där remote acess finns att välja där är det eneble valt.
Känns som jag inte kan ha missat nån inställning då jag gått igenom allt 50tal ggr+. Eller??.
Brukar dom strula securtitywarehouse med trasiga varor?
Någon som vet??
Så nått fel är det!. Ett ställe i menyn där remote acess finns att välja där är det eneble valt.
Känns som jag inte kan ha missat nån inställning då jag gått igenom allt 50tal ggr+. Eller??.
Någon som vet??
För mig har dom inte strulat. De har skickat nytt utan att kräva tillbaka de gamla.Patteras skrev:Jag tror jag lär försöka få dom att skicka en ny gsm modul.
Någon som vet??
Jag hade fel på en extern siren och fick en ny. Däremot fick jag skicka tillbaka den gamla och själv stå för kostnaden för det (står i deras avtal så kanske inte så mycket att diskutera). Gick via supporten som skickade vidare mitt ärende till reklamation/retur-avdelningen. I mitt fall skickade jag också med en film för att påvisa felet (sirenen "tjöt" ungefär lika högt som fågelkvitter).