S Sofinor skrev:
Jag hoppas pergos kommer tåla min hunds klor då De golvet jag kommer välja från pergo kommer att ha deras "aquasafe" . Jag har hund som dräller vid vattenskålen och jag själv är rätt duktig på att drälla jag med
Har erat andra från okänt märke rest sig efter att fått fukt på sig?
Det tror jag säkert håller. Pergo är ju som sagt högkvalitativt. :)
Ja det har rest sig lite i skarvarna där barnen spillt lite allt möjligt. Inte mycket, men det syns lite tyvärr. Pergogolvet i köket har klarat sig utmärkt trots mycket högre fuktbelastning.

E eddiw skrev:
Det tror jag säkert håller. Pergo är ju som sagt högkvalitativt. :)
Ja det har rest sig lite i skarvarna där barnen spillt lite allt möjligt. Inte mycket, men det syns lite tyvärr. Pergogolvet i köket har klarat sig utmärkt trots mycket högre fuktbelastning.

Va skönt att höra att de klarat sig bra i ert kök. Hoppas pergo inte gör mig besviken

A AndersS skrev:
Du kan vara lugn, våran 35kg flat avslutar med halvfylld mun när han lämnar vattenskålen.
Och våra golv har inte påverkats.

Haha som min då. men va skönt då kan jag sitta lugnt i båten

Magnus E K Magnus E K skrev:
Förr när det bara fanns trägolv, hade folk inte hundar inne då? Om det är äkta rejält trä (dvs inte nåt tunt fanér, laserat eller liknande) tycker jag inte det blir fult av lite märken.
Förr när det bara fanns trägolv, hade folk inte hundar inne då? Om det är äkta rejält trä (dvs inte nåt tunt fanér, laserat eller liknande) tycker jag inte det blir fult av lite märken.
Hundarna får gå ut om de ska leka - inne får de se till att vara lugna.
-Kanske hade folk bättre ordning på sina hundar förr?

-Ekparkett räcker långt - har inte sett några märken - då väger ändå hundarna c:a 40 kg men har klippta klor

"Förr" hade man oftast inte större hundar inne, de var i hundgårdar, uppbundna med hundkoja, etc, ofta avsedda för jakt, sedan är ju förr "hur långt är ett snöre".;)

Jag känner också, hur längesen är förr? Hur mycket fanns där att välja på då? Brydde man sig på samma sätt? Va det så att "förr" va det bara trägolv som gällde , inget snack om saken?

O Olivia0001 skrev:
Hundarna får gå ut om de ska leka - inne får de se till att vara lugna.
-Kanske hade folk bättre ordning på sina hundar förr?

-Ekparkett räcker långt - har inte sett några märken - då väger ändå hundarna c:a 40 kg men har klippta klor
Vilket löjligt uttalande. Varför skulle folk haft bättre koll på sina hundar "förr"?

Magnus E K
Antagligen gjorde alla så här: zw3897_alt4_1_12.jpg

• Haha
Olivia0001
  • Laddar…
Antagligen gjorde alla så här: [bild]
Haha tack för tipset : ' )

E eddiw skrev:
Vilket löjligt uttalande. Varför skulle folk haft bättre koll på sina hundar "förr"?
Varför skulle det vara löjligt att ha trevliga väluppfostrade hundar i stället för odrägliga och curlade hundar - som verkar ha blivit trend?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.