jag har lånat en kap på min fars jobb en så gamal att det inte går att se vad det är för en men det är helt klart en stark j-l tyckte boschen va stark men den här slår nog den med samma storlek på den e det.och kapar med en 180 sten klinga funkar bra.
cotechen går bort om den är så svag så att man får lyfta för att få lite varv på den så orkar inte jag ha en sånm jag har ju redan en lite.
 
Jag har provkört Metabon nu i veckan och är jättenöjd. Det är den bästa elkapen jag någonsin använt i den storleksklassen. Den var verkligen värd pengarna. Varvar bra, hög fart och saktar inte ner nämnvärt vid kontakt med arbetsstycket.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.