Vart kan man hitta Bosch GWS 14-125 CIE? På nätet och i vilka affärer? Vad kostar den?
Har kikat runt efter Bosch GWS 14-125 CIE men hittar den inte i någon butik eller nätet heller, däremot Bosch GWS 14-125 CI finns att få tag på lite var stans.
/Mattias
Har kikat runt efter Bosch GWS 14-125 CIE men hittar den inte i någon butik eller nätet heller, däremot Bosch GWS 14-125 CI finns att få tag på lite var stans.
/Mattias
Kom på nu att man skulle kanske kunna snacka sig fram lite rabatt om vi gruppköper?Matix skrev:
2500 kr per skalle känns inte så blodigt då Bosch GWS 14-125 CIE är typ top-of-the-line.
Kollade pris vid eventuellt gruppköp Makita 9565CV.
Data från Verktygsladan:
* Säker, stark vinkelslip med smalt motorhus för enhandsgrepp
* Lång livslängd med elektronisk konstantfarthållning och mjukstart
* Många användningsområden med elektronisk varvtalsreglering för olika sliparbeten
* Maximal säkerhet med "Super Joint System", som stoppar rotationen vid överbelastning eller fast körning
* Enkel justering utan verktyg av sprängskydd
Tekniska data
Leveransomfattning
Skivdiameter 125 mm Vinkelslip
Inneffekt 1400 W
Varvtal 2.800-11.000 rpm
Längd 299 mm
Vikt 1,8 kg
Inkluderas
Sidohandtag
Slipskiva
Tappnyckel
Levereras i pappkartong
Rekomenderat pris är 2180kr. Den är ju vettigt prissatt i Sverige även om man jämför UK tex.
Vi kunde få den för 2000kr ink moms och frakt om vi köper 5st.
Ingen jätterabatt sannolikt pga av prisstrategin i Sverige för denna apparat (signifikant skillnad mot tex vissa LXT maskiner från samma märke)
Är det några därute som är intresserade? PM'a mig är du snäll.
Hälsningar Mattias
Data från Verktygsladan:
* Säker, stark vinkelslip med smalt motorhus för enhandsgrepp
* Lång livslängd med elektronisk konstantfarthållning och mjukstart
* Många användningsområden med elektronisk varvtalsreglering för olika sliparbeten
* Maximal säkerhet med "Super Joint System", som stoppar rotationen vid överbelastning eller fast körning
* Enkel justering utan verktyg av sprängskydd
Tekniska data
Leveransomfattning
Skivdiameter 125 mm Vinkelslip
Inneffekt 1400 W
Varvtal 2.800-11.000 rpm
Längd 299 mm
Vikt 1,8 kg
Inkluderas
Sidohandtag
Slipskiva
Tappnyckel
Levereras i pappkartong
Rekomenderat pris är 2180kr. Den är ju vettigt prissatt i Sverige även om man jämför UK tex.
Vi kunde få den för 2000kr ink moms och frakt om vi köper 5st.
Ingen jätterabatt sannolikt pga av prisstrategin i Sverige för denna apparat (signifikant skillnad mot tex vissa LXT maskiner från samma märke)
Är det några därute som är intresserade? PM'a mig är du snäll.
Hälsningar Mattias
Jag är delvis intresserad! 
Vill helst ha Bosch då jag gillar top-of-the-line prylar. Makitan väger dock en del mindre. 1,8 v.s. 2,2 kg... 400 gram differens är väldigt mycket i det här sammanhanget. Frågan är om Makitan fungerar lika bra i avseende på stabilitet och avverkningsförmågan då vikten är lägre. Misstänker att den vibrerar mer just för det.
Vill helst ha Bosch då jag gillar top-of-the-line prylar. Makitan väger dock en del mindre. 1,8 v.s. 2,2 kg... 400 gram differens är väldigt mycket i det här sammanhanget. Frågan är om Makitan fungerar lika bra i avseende på stabilitet och avverkningsförmågan då vikten är lägre. Misstänker att den vibrerar mer just för det.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden