731 läst ·
3 svar
731 läst
3 svar
Vinkelbeslag dk VS se
Varför är det så stor prisskillnad på vanliga enkla vinkelbeslag mellan Danmark och Sverige?
Hittar i danmark för 0,89DKK
Samma beslag tar biltema 3,49SEK för
Tidigare hade vi ju danska Harald-nyborg som jag har för mig sålde 100pack för 1,49st, men de har inte kvar det erbjudandet i sverige längre (däremot finns det kvar i de danska butikerna).
Någon som vet ett svenskt ställe som säljer till priser som mer liknar de danska?
Hittar i danmark för 0,89DKK
Samma beslag tar biltema 3,49SEK för
Tidigare hade vi ju danska Harald-nyborg som jag har för mig sålde 100pack för 1,49st, men de har inte kvar det erbjudandet i sverige längre (däremot finns det kvar i de danska butikerna).
Någon som vet ett svenskt ställe som säljer till priser som mer liknar de danska?
Produkter som diskuteras: "byggbeslag"
Byggbeslag
Byggbeslag används för att sammanfoga eller koppla samman olika delar i en konstruktion, till exempel för att fästa bärande bjälkar, stolpar och för att förstärka förband mellan olika komponenter. Dessa beslag spelar en avgörande roll
Läs mer
Svenskar kanske är mindre priskänsliga och dummare. Eller så är det styck-priset VS 100-pack priset som är skillnaden. Jag köpte på mig ett 100 tal vinkeljärn och plattjärn när jag skulle bygga min altan. Använde kanske 20 % av dem jag köpte på mig...
Så om du hade bott närmare Karlstad så hade du kunnat få köpa av mig för 2 kr styck
Så om du hade bott närmare Karlstad så hade du kunnat få köpa av mig för 2 kr styck
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden