Tjenare alla byggers.
Jag har ett enplanshus med IVT 490 frånluftsvärmepump och har nu fått ett problem med frånluftventilen som sitter i köket.Det har börjat susa/vina om den på senare tid fastän systemet är injusterat. Why oohh why
För övrigt så undrar jag om ni har problem att "backspjället" i köksfläkten(spiskåpa) fladdrar när d blåser mycket ute,antar att d blir baksug.
MVH Snickaren