tobor skrev:
Med tanke på hur finansmarknaden ser ut känns det ändå som att det är rätt okej med 5,40% rörlig ränta idag, även om det muntliga avtalet egentligen säger 4,65% (reporäntan+0,40 p.e.).
I juni var det helt omöjligt för mig att binda mot repo, men stibor gick bra (till slut). När fick du ditt avtal om repo+0,4?

Hör på landet gäller mitt avtal fortfarande i alla fall.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.