135 771 läst ·
278 svar
136k läst
278 svar
Villa från -69 totalrenovering
Snyggt. Jag har också gjort motsvarande. Sänkt ner ett runt spabad en liten bit. Blev väldigt bra tycker jag. Funderade först på att sänka ner helt såsom det ofta är runt pooler i USA med jacuzzin bredvid den stora poolen. Men valde att bara sänka ca halvvägs för det hade varit alltför jobbigt med serviceluckan annars.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Snyggt!K koolla skrev:Snyggt. Jag har också gjort motsvarande. Sänkt ner ett runt spabad en liten bit. Blev väldigt bra tycker jag. Funderade först på att sänka ner helt såsom det ofta är runt pooler i USA med jacuzzin bredvid den stora poolen. Men valde att bara sänka ca halvvägs för det hade varit alltför jobbigt med serviceluckan annars.
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
kan ju vara så att mindre barn inte kan drunkna eller att det ska vara lättare att göra en service hjälpte en polare en gång som sålde spabad att fixa ett efter råttorna har ätit upp alla slangar det spabadet var ner sänkt det var inte lätt att byta alla slangar på det badetJanneki skrev:
Gillade att det blev mer rostfritt som syntes när den var ovan trädäcket så det är helt enkelt därför 😀 sen är det också väldigt lätt att gå i badet när det är en bit ovanJanneki skrev:
På ett vanligt spa kan det säkert stämma på detta är där inga slangar eller el kablar I själva spabadet utan de går direkt ut till förrådet så ingen service där ute så att sägaM maria01 skrev:
Klicka här för att svara