Ska lägga trall på balkong. 8,5x3,5m. Initialt var tanken att lägga 28x145mm impregnerad trall som är så snyggt i två år men sen blir de ju ganska dassigt. Vad tog ni andra och hur nöjda blev ni över tid allt efter som åren går?

mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.