Har ett stenhus byggt 1960 med dubbel papp på taket.
Innertaket är en väv ovanför en masonitskiva och ovanför den några vanliga plank.
Nu är frågan vad jag kan förvänta mig för isolering, problemet är att jag inte kommer åt "vinden" från något annat håll än från rummen
Vill helst inte att det rasar ner massa skit som stökar ner givetvis... :'(