Jag har rivit ett soprum/skåp som var inbyggt i garaget, har spikat igen ytterväggen och ska nu isolera. Det är reglar med 50x155 (2x6"?) reglar, bondsågat?? Hittar ingen isolering som är 155mm tjock. Vad ska jag välja? byggmax har 145mm eller 170mm.