Jag har rivit ett soprum/skåp som var inbyggt i garaget, har spikat igen ytterväggen och ska nu isolera. Det är reglar med 50x155 (2x6"?) reglar, bondsågat?? Hittar ingen isolering som är 155mm tjock. Vad ska jag välja? byggmax har 145mm eller 170mm.
 
145mm så du får en luftspalt längst ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.