Henri skrev:
Hejduk.tig
Rent estetiskt är det tillräcklig skillnad för att eventuellt välja 1:an före 2:an. Sedan har ju 5:an mer detaljer, om man föredrar det.
Fast jag pratade inte om ren estetik utan om pengar ;)
 
Som sagt, beror ju helt på hoset och vilken stil man har i resten. Personligen gillar jag 1:an men passar inte riktigt in med resten då...
 
tycker nr 1 är snyggast!
 
Y
Kan ju summera åsikterna hittills. De som gett ett tydligt utpekande svar räknar jag till:

Plats 1: 6 personer har pekat ut dörr 1.
Plats 2: 2 personer har pekat ut dörr 2.

Sen har dörr 3,6,5 fått en röst vardera.

Lånar kysans bild på dörr 1.





Nu finns denna som massiv, fast, om man är fanatisk så borde ju en slät,massiv vara mer ljuddämpande än denna med ett tunnare centrum?... (ja jag tänker förmycket, hehe)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.