4 499 läst ·
33 svar
4k läst
33 svar
vilken innedörr är finast? *bild*
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Som sagt, beror ju helt på hoset och vilken stil man har i resten. Personligen gillar jag 1:an men passar inte riktigt in med resten då...
Kan ju summera åsikterna hittills. De som gett ett tydligt utpekande svar räknar jag till:
Plats 1: 6 personer har pekat ut dörr 1.
Plats 2: 2 personer har pekat ut dörr 2.
Sen har dörr 3,6,5 fått en röst vardera.
Lånar kysans bild på dörr 1.

Nu finns denna som massiv, fast, om man är fanatisk så borde ju en slät,massiv vara mer ljuddämpande än denna med ett tunnare centrum?... (ja jag tänker förmycket, hehe)
Plats 1: 6 personer har pekat ut dörr 1.
Plats 2: 2 personer har pekat ut dörr 2.
Sen har dörr 3,6,5 fått en röst vardera.
Lånar kysans bild på dörr 1.
Nu finns denna som massiv, fast, om man är fanatisk så borde ju en slät,massiv vara mer ljuddämpande än denna med ett tunnare centrum?... (ja jag tänker förmycket, hehe)
Klicka här för att svara