Y
Ja det är ju klart att det beror lite på hur rummen serut i övrigt.
Men kan ju ändå ställa frågan lite sådär generellt, så får vi se vad
som verkar modernt justnu. :)



innedorrar.jpg
 
Nr 3!
Sen kommer 4 och 6.
4 & 7 ser väldigt lika ut =)
 
S
beror ju på resten av huset.
dom kommer på olika plats beroende på resterande stil
 
1 & 5, sedan 6.
 
Håller med föregående att det beror på resten av huset. Kör man shabby chic eller kör man modern stil osv.
 
Vi valde nr 1, 20-talshus och satte in ny dörr på toaletten...
 
Y
Detta är ju förhållandevis billiga dörrar. Hade velat haft lite massivare så det står emot ljud bättre.
Gissar på att detta är som äggkartonger.

-Trodde mina befintliga var massiva så var redo att måla om dem men en snickare sa de var förlätta viktmässigt.

Själv funderar jag på 1an. lite liv men diskret. Fast då blir ju dörren ännu tunnare papp då mesta ytan är den försänkta delen...(totalrenoverad 80talvilla som nu blir med nutidens innehåll)


Husets stil kommer bli som 1an såsom köket har den formen och badrumsskåpen lär få det med.
Rädd att det blir lite tjatigt. Helsläta kanske är mer neutralt och funkar till det mesta.
 
Vi valde med extra isolering (Swedoor), ingen pappdörr :-)
 
Y
kysan skrev:
Vi valde med extra isolering (Swedoor), ingen pappdörr :-)
vad kostade en sådan då?
 
Beijers, tror den låg på ca 1500, dubbelt upp mot pappdörr...
 
Y
mummel... är det värt det? blir det drastiskt tystare? (har tänkt montera list på karmen)
 
Den är verkligen massiv, och just när det är en toalett tycker jag prisskillnaden är motiverad. Gör gärna mitt utan att det ekar utanför...
 
Så är den
 
  • 20110325229.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tycker 1 är snyggast, sedan 5. 6 är snyggast om man vill ha den andra stilen (sådan har vi).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.