Detta är ju förhållandevis billiga dörrar. Hade velat haft lite massivare så det står emot ljud bättre.
Gissar på att detta är som äggkartonger.
-Trodde mina befintliga var massiva så var redo att måla om dem men en snickare sa de var förlätta viktmässigt.
Själv funderar jag på 1an. lite liv men diskret. Fast då blir ju dörren ännu tunnare papp då mesta ytan är den försänkta delen...(totalrenoverad 80talvilla som nu blir med nutidens innehåll)
Husets stil kommer bli som 1an såsom köket har den formen och badrumsskåpen lär få det med.
Rädd att det blir lite tjatigt. Helsläta kanske är mer neutralt och funkar till det mesta.
Gissar på att detta är som äggkartonger.
-Trodde mina befintliga var massiva så var redo att måla om dem men en snickare sa de var förlätta viktmässigt.
Själv funderar jag på 1an. lite liv men diskret. Fast då blir ju dörren ännu tunnare papp då mesta ytan är den försänkta delen...(totalrenoverad 80talvilla som nu blir med nutidens innehåll)
Husets stil kommer bli som 1an såsom köket har den formen och badrumsskåpen lär få det med.
Rädd att det blir lite tjatigt. Helsläta kanske är mer neutralt och funkar till det mesta.
Borde vara denna... tom billigare... Redigerat... (Var med karm, byggrabatt förmodligen)
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ProduktListingFlera.aspx?id=50029
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ProduktListingFlera.aspx?id=50029
Redigerat:

