3 110 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
vilken fläkt?
jag har bekymmer...... ja har ett gammalt evakueringsrör färdigt ovanför det nygjorda gipstaket, problemet är val av evak-fläkt, för den nya väggen kom så tight, så nu är det gamla hålet på 10*10 cm precis kant i kant med gipsväggen...... finns d nån fläkt som ja kan sätta där i taket så nära väggen? eller ska ja skita i o ta upp d hålet o borra ett nytt i y-väggen o sätta typ en pax?
kan ev lägga upp en bild om nån inte förstår problemet..
/Adam
kan ev lägga upp en bild om nån inte förstår problemet..
/Adam
NEJ INTE PAX----------------------YTTERVÄGG BARA KALLUFT!!! VENTILATION=EN STÄNDIG LUFTRRÖRELSE!!!
VAR RÄDD OM HÄLSAN OCH HUSET HEJ KNUThttp://www.boverket.se
VAR RÄDD OM HÄLSAN OCH HUSET HEJ KNUThttp://www.boverket.se
Ursäkta om jag hamnar off topic men jag måste bara få skriva detta.
Hur tror du att folk skall kunna tyda dina förklaringar knut v hage. Ibland fattar jag ingenting. Driver du med oss andra här på forumet eller är du bara en person som har svårt att uttrycka dig via skrift.
Några exempel på hur jag tycker.
1. Människor här på forumet skriver ett ämne, inlägg för att dom vill ha svar på en fundering eller ett problem. Du gör inte saken bättre med dina förklaringar, exempel.
2. Vill du bara göra reklam för ditt företag finns det säkert annonsplatser att köpa. Du behöver inte gå in i ämnet och skriva något obegripligt och länka till din sida.
MVH/ Brine
Hur tror du att folk skall kunna tyda dina förklaringar knut v hage. Ibland fattar jag ingenting. Driver du med oss andra här på forumet eller är du bara en person som har svårt att uttrycka dig via skrift.
Några exempel på hur jag tycker.
1. Människor här på forumet skriver ett ämne, inlägg för att dom vill ha svar på en fundering eller ett problem. Du gör inte saken bättre med dina förklaringar, exempel.
2. Vill du bara göra reklam för ditt företag finns det säkert annonsplatser att köpa. Du behöver inte gå in i ämnet och skriva något obegripligt och länka till din sida.
MVH/ Brine
Klicka här för att svara