G GordonE #76 Medlem · Kronoberg · 595 inlägg 20 apr 2015 22:18 GordonE Medlem Kronoberg 595 inlägg 20 apr 2015 22:18 #76 Det finns en bild på en solo innova mk2 i följande broschyr. Jag såg en bild på den på en dansk hemsida för över ett år sen. http://www.vejstrupblikvvs.dk/multiheat.pdf
Det finns en bild på en solo innova mk2 i följande broschyr. Jag såg en bild på den på en dansk hemsida för över ett år sen. http://www.vejstrupblikvvs.dk/multiheat.pdf
Majgårdarna #77 Medlem · x · 4 010 inlägg 20 apr 2015 22:33 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 20 apr 2015 22:33 #77 GordonE skrev: Det finns en bild på en solo innova mk2 i följande broschyr. Jag såg en bild på den på en dansk hemsida för över ett år sen. [länk] Kändes inte så upphetsande
GordonE skrev: Det finns en bild på en solo innova mk2 i följande broschyr. Jag såg en bild på den på en dansk hemsida för över ett år sen. [länk] Kändes inte så upphetsande
O obba #78 Medlem · Örebro · 749 inlägg 24 apr 2015 20:34 obba Medlem Örebro 749 inlägg 24 apr 2015 20:34 #78 Den skulle börja säljas till hösten, Ne såg tyvärr inga bilder inuti pannan. man blir ju jäkligt sugen på att uppgradera sig, den skulle kosta ca 3000 + moms mer än va innovan kostar idag, så de lär bli en riktigt prisvärd panna.
Den skulle börja säljas till hösten, Ne såg tyvärr inga bilder inuti pannan. man blir ju jäkligt sugen på att uppgradera sig, den skulle kosta ca 3000 + moms mer än va innovan kostar idag, så de lär bli en riktigt prisvärd panna.