Har precis hängt upp tvättstället.. Men kan inte riktigt komma till punkt hur högt upp hyllan och spegeln skall sitta.. :( sätter jag hyllan på den nivån som känns bäst så hamnar spegeln alltför högt upp

Se på bild och kom med lite gissningar som ni tror.

Tvättstället hamna på 850-860mm

glömde bilden :)

• badrumsmobel-hafa-kioto-vit.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle sätta spegeln så den hamnar rätt för det jag vill se i den, oftast är ju det ansiktet. Hyllan hamnar där emellan och det får bli som det blir helt enkelt.
(Gäller i teorin, i praktiken sätter jag spegeln så det passar frun så dom sitter för lågt överallt :))

Jan-Å skrev:
Jag skulle sätta spegeln så den hamnar rätt för det jag vill se i den, oftast är ju det ansiktet. Hyllan hamnar där emellan och det får bli som det blir helt enkelt.
(Gäller i teorin, i praktiken sätter jag spegeln så det passar frun så dom sitter för lågt överallt :))
Jag förstår.. får be tjejen om vad hon tycker.. Det dumma med detta hafa paket är just blandaren som har en sådan upstickande spak.. blir lite trångt mot hyllan när jag måtta lite

Krilleman
Det är därför man inte handlar av hafa...

krilleman_215 skrev:
Det är därför man inte handlar av hafa...
Det är nog fler än hafa som lyckats glömma kombination av form och funktion.. och satsar mer på form

Jan-Å skrev:
Precis vad jag rekommenderar. Vi har satt spegeln så den passar mig. På affärer så ser man ju bara huvudet i den nedre delen och sedan en massa luft för att allt sitter så högt och det blir då också långt till sakerna högst upp i skåpet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.