5 040 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Ventilations rör ovan bastutak.
Radbandet:Funderade på såna jag med,då för utsuget från golvnivå. Killen på K-Rauta sa att de rören (Fresh) bli mjuka vid hög värme. Men ligger rören ovan isoleringen så kanske du klarar dig, annars skulle nog iaf jag byta.
Synd på så fina och platta rör, jag hade själv köpt om jag vetat att det höll.
Synd på så fina och platta rör, jag hade själv köpt om jag vetat att det höll.
Klicka här för att svara