Hej , har en timmrad stuga från 70-talet, och vi har en ventilation från ett skafferi ut genom väggen som förgående ägare har spikat igen med en liten skiva, troligtvis för att det blir väldigt kallt i skåpet på vintern. Är det något som jag bör öppna upp ? Och i sådant fall finns det något jag kan göra för att det inte ska bli så kallt i skåpet? Tacksam för kommentarer
 
Düsseldorff
Poängen med ventilen är ju att det ska bli svalare i skafferiet. Om du inte vill ha det svalare bör du inte öppna ventilen.
 
Tack för ett snabbt svar, då tror jag att jag låter den vara stängd,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.