Hej , har en timmrad stuga från 70-talet, och vi har en ventilation från ett skafferi ut genom väggen som förgående ägare har spikat igen med en liten skiva, troligtvis för att det blir väldigt kallt i skåpet på vintern. Är det något som jag bör öppna upp ? Och i sådant fall finns det något jag kan göra för att det inte ska bli så kallt i skåpet? Tacksam för kommentarer