K
Vad är frågan?
 
Det drar kallt genom tak ventilationen / har i alla år varit självdrag/ Men det kan bero på att det blåser ordentligt 10-15 m/sek/ Funderar på att få en fläkt monterad för att säkerställa att det inte drar kallt..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.