2 014 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ventilation/självdrag i mitt hus. HJÄLP
Hej jag har ett hus från 30/40 tal och behöver lite hjälp ang självdraget. Jag har ett 1.5 plans hus med källare på runt 86 kvm och har en värmepump i källaren som värmer hela huset till 20 grader . nu till frågan hur får jag ner rh fukten i hela huset. skall jag ha fönster öppna på övre plan eller hur går ni till väga till att få igång självdraget? MVH KIM
Klicka här för att svara
