jureit skrev:
Kan någon vänlig skäl förklara för mig varför jag inte lika gärna kan putsa kanalen bara?
Nä? :)
 
Jag har tänkt använda vanliga Fresh 90 ventiler i källarmuren, där har man ju redan ett plaströr.

Har tänkt trycka i överbliven frigolit runt röret som tätning / isolering, rätt eller fel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.