KarlXII #1 Medlem · 3 348 inlägg 21 aug 2003 23:48 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 21 aug 2003 23:48 #1 jureit skrev: Kan någon vänlig skäl förklara för mig varför jag inte lika gärna kan putsa kanalen bara? Nä?
jureit skrev: Kan någon vänlig skäl förklara för mig varför jag inte lika gärna kan putsa kanalen bara? Nä?
F frasse #2 Medlem · 878 inlägg 22 aug 2003 10:19 frasse Medlem 878 inlägg 22 aug 2003 10:19 #2 Jag har tänkt använda vanliga Fresh 90 ventiler i källarmuren, där har man ju redan ett plaströr. Har tänkt trycka i överbliven frigolit runt röret som tätning / isolering, rätt eller fel?
Jag har tänkt använda vanliga Fresh 90 ventiler i källarmuren, där har man ju redan ett plaströr. Har tänkt trycka i överbliven frigolit runt röret som tätning / isolering, rätt eller fel?