Ska resa upp ett 14 kvm växthus i aluminium och säkerhetsglas, är lerjord och vi bor i Örnsköldsvik. Har förstått att leverantörens rekommendation att mura upp m leca är inte lämpligt här. Vill gärna markisolera men känner mig vilsen hur man borde tänka när det gäller grundarbetet så all klokhet är välkommen.