Ska resa upp ett 14 kvm växthus i aluminium och säkerhetsglas, är lerjord och vi bor i Örnsköldsvik. Har förstått att leverantörens rekommendation att mura upp m leca är inte lämpligt här. Vill gärna markisolera men känner mig vilsen hur man borde tänka när det gäller grundarbetet så all klokhet är välkommen.
 
Hej!
Sitter i liknande situation som du gjorde för ett år sedan. Hur löste ni det med grunden till växthuset?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.