2 991 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
Vattenpump som går och går
STORT, STORT, TACK!! Jag ändrade fasföljd direkt på motorn och nu snurrar den åt rätt håll och trycket är tillbaka och pumpen fungerar som tidigare, dvs. slår av efter några sekunder när man stängt kranen. Pust!GK100 skrev:
Hoppas några som har liknande problem i framtiden hittar denna tråd och kan lösa det med hjälp av detta. TACK!
Klicka här för att svara
