Hej!
Jag har problem med vår vattenburna handdukstork från TA som inte blir varm. Jag har precis köpt en nyckel för att se om det är luft i den och det kommer bara vatten ur den när jag låser upp ventilen. Vattnet är dock inte mer än ljummet. Vad göra?
Tack på förhand!
Jag har problem med vår vattenburna handdukstork från TA som inte blir varm. Jag har precis köpt en nyckel för att se om det är luft i den och det kommer bara vatten ur den när jag låser upp ventilen. Vattnet är dock inte mer än ljummet. Vad göra?
Tack på förhand!
närå du har helt rätt !MMR skrev:
ska du ha en med elpatron så får du nug kosta på närmre 10 000 totalt sett med elektriker och allt
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Svedbergs har handukstork där man kan koppla på både vatten och elpatron, tror att det går på ca 7000,00- 8000,00 inkl. el patron för en den storlek på handukstork som du har nu. http://www.svedbergs.se/se/handdukstorkar/oeversikt
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
suck, jag har nog brännt min el patron då jag testade att lufta det och det var sjukt med luft, tyckte väl att det var dåligt med värme..
Klicka här för att svara
