Medlem
· Blekinge
· 12 224 inlägg
Uppvik är ju till för att hindra att vatten på mattan rinner in mot andra konstruktionsdelar. Detta verkar ju helt dumt för vattnet kan ohindrat komma åt sidan av träregeln.
Din mattläggare har inte förstått meningen med uppvik. Helt fel och reklamera!!
Din mattläggare har inte förstått meningen med uppvik. Helt fel och reklamera!!
Tänkte precis skriva samma som du.nino skrev:
Det går inte att skära en matta hur som helst och vika upp delar som inte finns. Vad jag menar är om man ser hur han gjort, ser det bra ut, men inte helt färdigt.
Klicka här för att svara
