Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad tycker ni andra om detta jobb som är utfört av en stor golvläggar firma i badrum som haft vatten skada kan ju inte vara godkänt. ?
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 516 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 516 inlägg
Inte godkänt på en fläck. Sista bilden ska den föreställa den enda vertikala skarven i rummet? Får jag gissa att den sitter i duschutrymmet dessutom? Detta är det sämsta mattmontaget jag sett någonsin.
Nej det är skarvar i alla hörn på den sista våden av mattan som är upp mot taket så att säga och inte svetsade utan med silikon bara den bilden med den vertikala sprickan sitter i dusch hörnan till och med sen har dom skurit hål som är 30-35 mm för att få mattan över pluggarna på rören till duschen i stället för att ta bort pluggarna å nöja sig med ett 12 mm hål som röret är ena bilden visar bakom toaletten där dom slitsat mattan för å få den över slangen å sen missat helt med silikon
OJ, jösses... Det där skulle ju en femteklassare lyckas bättre med.
Det första är ju att ni meddelar till försäkringsbolaget, speciellt om det är försäkringsbolaget som rekommenderat/utsett firman. Det där går ju inte att använda...
Sen är det en diskussion med chefen på firman. Maila bilderna så ska han förhoppningsvis ta ansvar sen. Hittar du inte hans mailadress brukar det fungera att ringa växeln och fråga efter e-post adress till VD.
Det första är ju att ni meddelar till försäkringsbolaget, speciellt om det är försäkringsbolaget som rekommenderat/utsett firman. Det där går ju inte att använda...
Sen är det en diskussion med chefen på firman. Maila bilderna så ska han förhoppningsvis ta ansvar sen. Hittar du inte hans mailadress brukar det fungera att ringa växeln och fråga efter e-post adress till VD.
Klicka här för att svara
