D
J jonte0 skrev:
Snyggt! Putsns kulör - är den naturlig eller infärgad? Hur ser den ut idag när det torkat mera? Ljusare?

//
Menar du på spisen? Den är målad med en kalkfärg. Var egentligen inte meningen men då det användes en fiberarmerad puts på den så såg man alla fibrer vilket var fult så penseln åkte fram.

Vad är det för fönsterpartier du har?

D
O olofh skrev:
Vad är det för fönsterpartier du har?
Det är Velfac 200 energy

• Gilla
olofh
  • Laddar…
D
IMG_3399.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Började lägga golvet ikväll, tog någon dryg timme. Tacksamt när det estetiskt händer mkt fort :)
IMG_3402.jpeg
Skapa konto

Klart!

IMG_3406.jpeg
Skapa konto
IMG_3407.jpeg
Skapa konto

Spacklat och klart för att slipa och måla. De ursågade hålen är backboxar till vägghögtalare. Sen kommer data el och 3 hdmi ur bakom tvn som ska sitta där. De går till en låda på väggen som kommer hamna bakom soffan. Tänker att jag sätter någon lucka över den med kanske gasdämpare för att enkelt lyfta den. Där kommer två förstärkare att sitta då jag har högtalare i köket också. Även ett Nintendo ska få plats.

IMG_3405.jpeg
Skapa konto

Har skrivit om det i tråden tidigare att jag ville ha väldigt slimmade uttag o brytaren, boxarna fälls in i efterhand så jag feinade ut för ett par uttag. Gäller att vara försiktig så man inte råkar feina i slangen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.