Hej!
Vi skulle vilja fira jul på altanen, bor i Västmanland så inga vargavintrar direkt.
Har en altan på ca 30kvm inglasning. Partierna är sen höst/ tidig vår. En hel panelad vägg inte isolerad men golvet är isolerat. Innertak i trä men inte isolerat.
Är det värt att köpa golvstående infravärme? Kommer dom dyrare varianterna verkligen värma upp det så pass att vi kan sitta där eller är det bortkastade pengar?
Någon som har erfarenhet av det?