5 128 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Värt att renovera drömhuset?
Jag är i chock .. 5mille för total renovering plus 1milj. för allt nytt (min bedömning) ..sedan undrar jag varför det har vart tomt Så länge .. (vi köpte ett som hade vart tomt 2år pga. Att gubben bodde på hem ) när vi körde igång huset med värme vatten . .allt ... då rasera det mer el. Mindre .. 600t. Senare trivs vi som fan .. men ett psyktest var det och nästan skilsmässan... Jag har kunnat ringa övergård/arga snickaren många gånger ... hahahaha ..nu är det klart och jag är fri ...

... Säger Norrbottningen och Värmländaren 

Tusen tack för alla svar och all input!
Vi tänkte att det finns en chans att slutpriset på bostaden kommer att bli lägre än utgångspris pga skicket på huset och det faktum att det stått tomt så länge.
Vi kommer att gå på visningen och samtidigt fortsätta räkna och fundera på vad det kommer att innebära att renovera.
Vi tänkte att det finns en chans att slutpriset på bostaden kommer att bli lägre än utgångspris pga skicket på huset och det faktum att det stått tomt så länge.
Vi kommer att gå på visningen och samtidigt fortsätta räkna och fundera på vad det kommer att innebära att renovera.
Klicka här för att svara