5 150 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
VARNING för Importlagret.com
Jag har beställt 2 gr därifrån och båda gångerna har det vart grava problem. Första gången var det en kompresssor som var väldigt skadad i frakten. Men enligt dom kunde dom inte garantera annat me så tunga saker. Den gick att använda men var stora lackskader och bucklor på den. Dom kunde ta den tillbaka men då fick ja stå för frakten a 1000kr. Och ja kunde inte få en ny senare. Slutade med att ja fick 500kr i rabatt. Inte mkt men var det enda bra alternativet.
Andra gången ja beställer är den 30 April 2009. Vi har renoverat ett badrum och blive lovade ett badkar av en återförsäljare i vår stad. Men han lyckas inte hålla det. Och det börjar bli tids press då vi ska flytta in stx. Ja ringer i panik till importlagert.com och dom säger att det finns ett exakt badkar som ja vill ha. Då säger ja åt han och dubbel kolla för jag har uppgifter att dom inte finns. Han tittar och säger att dom har ett kvar. Som han reserverar till mej. Och ja ska betala in pengar vilket ja gör. Ja ringer dit idag och sk ahör aså allt är rätt. Men då har dom inget säger dom . För dom är bokade. Ja men han kollade ju och garanterade att det fanns. Dom slår så fint bort allting och tar aldrig ansvar för deras misstag och otrevligare folk får man leta efter. Hon skulle återkomma. Ja skriver med när hon gör det.
Andra gången ja beställer är den 30 April 2009. Vi har renoverat ett badrum och blive lovade ett badkar av en återförsäljare i vår stad. Men han lyckas inte hålla det. Och det börjar bli tids press då vi ska flytta in stx. Ja ringer i panik till importlagert.com och dom säger att det finns ett exakt badkar som ja vill ha. Då säger ja åt han och dubbel kolla för jag har uppgifter att dom inte finns. Han tittar och säger att dom har ett kvar. Som han reserverar till mej. Och ja ska betala in pengar vilket ja gör. Ja ringer dit idag och sk ahör aså allt är rätt. Men då har dom inget säger dom . För dom är bokade. Ja men han kollade ju och garanterade att det fanns. Dom slår så fint bort allting och tar aldrig ansvar för deras misstag och otrevligare folk får man leta efter. Hon skulle återkomma. Ja skriver med när hon gör det.
Tja vad ska man säga.. Inte seriöst för fem öre, men o andra sidan vad kan man förvänta sig av ett sånt upplägg som dom har.. trist för dig 
Lycka till !
Lycka till !
Nä sant. Men man kan väl förvänta sej att dom vill sälja saker. Hon har inte änns ringt upp och sagt att dom inte hade nått badkar el tvärt om. Men ja hoppas dom faller med lågkonjekturen. Dom flesta China badkars säljare på minner mej om mindre seriösa bilhandlare. Dom är luffare i mina ögon.
Klicka här för att svara