Beställde batteri med ATS box i mitten på oktober 2025 med av försäljaren lovad installation under 2025. Betalde då 25.000 kr i förskott Nu är det den 15 april 2026 och fortfarande ingen installation. Svea solar hör inte av sig utan endast när jag ringer eller skriver får jag olika undanflykter. Tjälen i marken i Skåne, eller att det är en komplicerad installation. Jag lyckas inte komma förbi kundtjänst så jag får inga relevanta svar från företaget. Undvik detta företag. De är inte seriösa