Beställde batteri med ATS box i mitten på oktober 2025 med av försäljaren lovad installation under 2025. Betalde då 25.000 kr i förskott Nu är det den 15 april 2026 och fortfarande ingen installation. Svea solar hör inte av sig utan endast när jag ringer eller skriver får jag olika undanflykter. Tjälen i marken i Skåne, eller att det är en komplicerad installation. Jag lyckas inte komma förbi kundtjänst så jag får inga relevanta svar från företaget. Undvik detta företag. De är inte seriösa
 
Mats-S
Det har hissats ett antal varningsflaggor för det företaget på det här forumet. Tror att dom var rätt OK när dom började sin verksamhet drygt 10 år sedan men dom verkar ha vuxit sig för stora för fort. Det är väl främst när det strular som bristerna visar sig ...
 
  • Gilla
PORosenlind
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.