BigR
Bauhaus matchar transarna dom får tillbaka från resurs på nyckeln dom (inte 🙄) skickar med vid köpet. Personnummer har jag för mig. Helt värdelöst system som uppfanns med köpkort på 80-talet.

• Gilla
ByggareNic
  • Laddar…
P pmd skrev:
Vilka banker erbjuder gratis betaltjänst?
Skandiabanken erbjuder gratis betaltjänst men de tar 20 kr/mån för ett betalkort.

• Gilla
  • Haha
Carsten Sjölin och 1 till
  • Laddar…
P
L L8ttas skrev:
De syns ju i internetbanken under kommande betalningar?
Nej, inte i Nordea. (Jag är inte kund till Nordea, men frekventerar deras internetbank av andra skäl).

P
Alfredo Alfredo skrev:
Vilken, och har du med den lyckats lösa automatutloggningen?
Auto Refresh Plus | Page Monitor
Den laddar alltså om webbsidan efter en viss, förinställd tid. Det kan förstås leda till att man tappar data, men man får helt enkelt se till att vara lite selektiv med när man går på toa eller ut i köket för att koka te så att man inte har en webbsida med efemär data aktiv.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
P pmd skrev:
Nej, inte i Nordea. (Jag är inte kund till Nordea, men frekventerar deras internetbank av andra skäl).
Nej Nordea är nog enda banken där det inte syns, vilket jag tycker är märkligt.

P
Jag är inte helt säker, men jag tror inte att de syns i SEBs nätbank heller. Att jag inte är säker beror på att det var ett tag sen jag avvecklade alla autogirobetalningar, så jag måste lita på minnet, och som vi vet är minnet det minst pålitliga vi har …

Resurs bank är ena j*vla fifflare. Erbjuder ett företag betalning genom dem så tar jag det hellre kontant.

• Gilla
Festlund och 3 till
  • Laddar…
Håller med dig. Skitföretag! Jag har klippt mitt kort

Samma här

Även jag gjorde misstaget att skaffa det där kortet och hamna i Resurs banks godtyckliga lotteri. Omöjligt att göra rätt och massa felaktigheter.

daddydj daddydj skrev:
Även jag gjorde misstaget att skaffa det där kortet och hamna i Resurs banks godtyckliga lotteri. Omöjligt att göra rätt och massa felaktigheter.
Någon som vet om man kan avsluta kontot? Hittar inget när man loggar in.

Jag minns inte hur men avslutade efter typ ett halvår av krångel.

daddydj daddydj skrev:
Märkligt... Verkar som många inte vet vad dom gör.... Fungerar klockrent....😁😁😁😁

• Gilla
  • Haha
Peter_Ker och 2 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Någon som vet om man kan avsluta kontot? Hittar inget när man loggar in.
Jag fick ringa till Resurs Banks support och förklara att jag ville avsluta mitt konto hos dem.
Det gick rätt smärtfritt när jag beskrivit hur jag blivit pålurad det hela av en försäljare på NetOnNet i mitt fall.
Så nu är allt borta.😀

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
C Carsten Sjölin skrev:
Märkligt... Verkar som många inte vet vad dom gör.... Fungerar klockrent....😁😁😁😁
Det hade ju varit en sak om de erbjudit en så rudimentär tjänst som e-faktura, något som nära 100% av faktiskt seriösa företag erbjuder.

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.