2 618 läst ·
35 svar
3k läst
35 svar
Varning!! byggahus.se är en fälla!!!
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 570 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 570 inlägg
Har full förståelse försatt man inte kan redigera långt efter man har skrivit. Medlemmar som har svarat på inlägget, det skulle bli förvirrande om medlemmen har gått in och ändrat i inlägget. Svara på eget inlägg och skriv att det nya vad som ni vill ändra och att det nya inlägget gäller.
Om man tycker att någon medlem inte uppför sig ok och/eller ogillar medlemmens inlägg går det ju att ignorera den medlemmen, då slipper man läsa den medlemmens inlägg, då är det problemet löst.
Om man tycker att någon medlem inte uppför sig ok och/eller ogillar medlemmens inlägg går det ju att ignorera den medlemmen, då slipper man läsa den medlemmens inlägg, då är det problemet löst.
Redigerat:
Sen har vi andra som bara läser rubriken och sen svarar utan att se att tråden är 5-10 år gammal eller 500 sidor lång där allt redan avhandlats så finns många sätt att hålla liv i en trådmrsnhp skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 352 inlägg
Jag vill inflika att man har obegränsade redigeringsmöjligheter i delforum Socialt & projekt. Den främsta anledningen till tidsbegränsningen i resten av forumet är att många frågeställare annars raderar sin fråga efter att man har fått hjälp.
Administrator
· Skåne
· 8 352 inlägg
Det gäller generellt i det delforumet.
Vilket löjligt trams! Varför vara med om du bara mår dåligt av hur det fungerar.R Renovator 88 skrev:jag skriver här för varna de som kommer hitt och ska dela eller skriva nåt så vet de om det innan det är sent, tillexempel jag viste inte jag inte kunde redigera mitt namn eller mitt inlägg eller bilder som jag lägger upp, då är den här inlägget är som en information för nya! jag söker mig ingenstans jag behöver inte heller söka mig nåt
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Varning för elfirma Elaby el och bygg AB! (Stockholm)
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Smarta varningar fungerar inte konsekvent på Yale Doorman V2N
Fönster & Dörrar -
Isolerab, varning för duktiga säljare
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Varning: Enkelt att hacka våra elnät
Artikelkommentarer -
Köp inte hus från Skidstahus - VARNING
Hustillverkare