2 620 läst ·
35 svar
3k läst
35 svar
Varning!! byggahus.se är en fälla!!!
Vart hittar du den siffran? Enda jag hittar är den här några år gamla artikeln där man kommer fram till 170 000:R Renovator 88 skrev:
https://www.byggahus.se/badrum/kostnad-bygga-nytt-badrum
För ca 220’ fick jag TVÅ NYA badrum av två olika snickarteam (elektriker o vvs).. uppbyggda från inget (tom köks o hallväggarna fick rivas o byggas upp igen.. och i det andra fanns inga väggar från början.. )R Renovator 88 skrev:jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! vilket kostar inte under 200 000 kr, och det finns många andra sidor som man kan och göra vad man vill när man vill,
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans, flashback osv, mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN INLÄGG!
Alla sa att ett skulle kosta en 150’ och renovera ett.. (bara renovera ett alltså.. )
Samma sak gäller ju kök.. har byggt många kök som inte varit så dyra som ”alla säger”..
Finns många val och alternativ som styr kostnader.. 👍😊
Finns många bra forum .. inkl byggahus - men man får alltid välja vad man vill göra/säga/tro på.. alla forum är ju enbart så bra som deras medlemmar! Dvs det du och jag ”säger”… blir ju en del av forumet.. oavsett vad vi ”säger” (lögn, sanning, spydigheter osv.. och vi är alla människor med humör och åsikter)
Men jag skulle kunna önska att man kunde redigera sina inlägg mer än bara några timmar ! Brukar inte se felen förrän senare och då är det för sent och man kan bara sucka åt felen..
Det var en märklig trådstart, har lite svårt att förstå vissa delar i det du skrivit...R Renovator 88 skrev:jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! vilket kostar inte under 200 000 kr, och det finns många andra sidor som man kan och göra vad man vill när man vill,
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans, flashback osv, mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN INLÄGG!
Men du har helt rätt i det om man på natten, kanske "i ett visst tillstånd", skriver något som man sedan ångrar på morgonen "i ett annat tillstånd" så kan du själv inte ångra/radera/redigera det du skrivit.😉
Man får visst redigera sina inlägg. Men man kan självklart inte ändra långt egfter publicering. Så man kan inte ljuga och manipulera det nan faktiskt skrivit.R Renovator 88 skrev:
Så, stå för det du skriver!
Låter som fantasier, var hittade du den informationen?R Renovator 88 skrev:
Det går inte alls att redigera sina inlägg långt i efterhand på flashback.R Renovator 88 skrev:
Menar du rikatillsammans på fb, så går det, på tuben går det inte.
Varför skulle man vilja redigera sina inlägg långt i efterhand?
Jag trodde att det var det TS menade när jag såg rubriken. Sen läste jag inlägget ☹️mexitegel skrev:
Vilket visar att man aldrig ska läsa texten/artikeln. Det är bättre att bara läsa rubriken och bilda sin uppfattning utifrån den.