Hej, jag har en 80L digital varmvattenberedare i lägenheten sedan några år.Digitalmätaren stiger till 68 grader när jag ställa den på 50 grader. Jag ställde den på 45,40,35 då stiger den till 68grader. När jag ställda den på 30grader då står på samma grader hela tiden. Kan det vara sand och annat smuts på elpatronen?. Tack