Jag stänger vv beredaren när vi åker från stugan, och slår på den när vi kommer dit. Vintertid tappar vi ur vattnet, men då tappar vi även allt vatten i alla rör (sommarvatten).
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.