Jag har hittat smartplug för utomhusbruk (kjell&co art 51420) som säkerligen funkar att styra en värmefläkt för att hålla frostfritt.
Men vill gärna ha en temp.givare ( som tål uteklimat) för att styra på/av i tempintervallet ca +1 -+4 grader. Således en givare som är ganska exakt i mätningen.
Skall passa till Smartlife appen.
VILKEN PRODUKT ÄR LÄMPLIG OCH VAR HITTAR MAN DENNA?
tacksam för hjälp

• Gilla
David Wallin
  • Laddar…
Nog för att jag själv verkligen hatar när folk inte svarar på frågan utan istället skriver vad de själva har hemma... :crysmile: MEN, om du inte hittar någon passande Smartlife-sensor så kan jag verkligen rekommendera Aqaras grejer, bla har de en mycket bra tempsensor. Men ska du köra på det spåret behöver du även någon av deras hubbar och deras smartplug.

Så, förlåt igen för fel svar. ;)

• Gilla
roland53 och 1 till
  • Laddar…
Så småningom när den nya versionen av Homey Pro kommer ut så tänker jag satsa på den, men tills dess hankar jag mig fram på smartlife appen. Det är tyvärr spretigt på marknaden med olika standards som inte pratar med varandra.
Det är också ibland otydliga eller obefintliga beskrivningar på butikernas sidor.
Är man då dåligt insatt så är det lätt att det blir felköp. Bara en massa bök att ha olika appar till olika funktioner. Ser helst att mina inköp f.n passar smartlife appen

• Gilla
David Wallin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.