eirams.mny #1 Medlem · 1 inlägg 6 apr 07:25 eirams.mny Medlem 1 inlägg 6 apr 07:25 #1 Vid återmontering av mitt växthus saknas en väsentlig del. Jag vill kunna köpa den någonstans. Se bild. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #växthus
Vid återmontering av mitt växthus saknas en väsentlig del. Jag vill kunna köpa den någonstans. Se bild.
Intet #2 Medlem · 6 742 inlägg 6 apr 13:45 Intet Medlem 6 742 inlägg 6 apr 13:45 #2 Ring tillverkaren. Den kanske säljer reservdelar. Alternativt, tillverka en av ett vilkeljärn eller dylikt.
Ring tillverkaren. Den kanske säljer reservdelar. Alternativt, tillverka en av ett vilkeljärn eller dylikt.
H Hybro #3 Allvetare · Värmland · 5 899 inlägg 6 apr 13:48 Hybro Allvetare Värmland 5 899 inlägg 6 apr 13:48 #3 Ett fint litet projekt för nån yrkesskola. Typ Industriprogrammet. Om jag hade jobbat kvar, så hade vi fixat detta.
Ett fint litet projekt för nån yrkesskola. Typ Industriprogrammet. Om jag hade jobbat kvar, så hade vi fixat detta.