129 läst ·
7 svar
129 läst
7 svar
Värme p
Vi har Nibe S735 i tvåplanshus. Golvvärme nere blir väldigt varm medan radiatorerna uppe är kalla trots max på termostaterna.
Värmekurva står på 7, förskjutning 0.
Misstänker att golvvärmen tar allt flöde och att framledningen till radiatorerna är för låg.
Behöver hjälp med rätt kurva/förskjutning samt injustering/strypning av golvvärmen så radiatorerna får värme
Värmekurva står på 7, förskjutning 0.
Misstänker att golvvärmen tar allt flöde och att framledningen till radiatorerna är för låg.
Behöver hjälp med rätt kurva/förskjutning samt injustering/strypning av golvvärmen så radiatorerna får värme
Klicka här för att svara