8 440 läst ·
22 svar
8k läst
22 svar
Varför tar golvläggare betalt per kvm?
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 414 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 414 inlägg
Tycker du det är för dyrt så kan du ta in fler offerter, det är inte hur dom tar betalt som är problemet och det är inget fel på att bara vilja lämna fastpriser på jobb.
90% av alla jobb jag gjort mot privatpersoner har varit fastpris och det har sina fördelar, båda parterna är generellt mycket nöjdare i slutändan 😉
90% av alla jobb jag gjort mot privatpersoner har varit fastpris och det har sina fördelar, båda parterna är generellt mycket nöjdare i slutändan 😉
Redigerat:
Fast per kvm är inte heller ett fast prisRickard. skrev:
Tycker du det är för dyrt så kan du ta in fler offerter, det är inte hur dom tar betalt som är problemet och det är inget fel på att bara vilja lämna fastpriser på jobb.
90% av alla jobb jag gjort mot privatpersoner har varit fastpris och det har sina fördelar, båda parterna är generellt mycket nöjdare i slutändan 😉
Är det 1 gubbe som gör hela jobbet ensam?K Klockanpå skrev:
Verktygstokig
· Estocolmo
· 1 056 inlägg
så du tror golvläggaren får hela kostnaden i Lön ?K Klockanpå skrev:
Klicka här för att svara