Nissens Nissens skrev:
Jag vet att om någon spelar musik på sin tomt så stannar inte ljudet vid tomtgränsen. Även rätt små ljud som när människor pratar hörs över gränserna, mer än 30 meter.
Men det visade ju sig att det handlade om en stor fastighet, inte en villatomt, så det är ju inte så konstigt då.

Vad någon annan tråd har med detta att göra begriper jag inte. Om du menar hens påstående att parkslide skulle kunna lyfta trädäck så är det klart att ett sådant uppenbart felaktigt påstående får mothugg.
Men det kanske du kan låta stanna i den tråden?
Men du påstod att jag hittade på,försökte få andra att tro på något. alltså ljög. Återigen, har du något belägg för detta?

Jag har inget större problem med att en del grannar spelar musik på altanen ibland när de har gäster. Enda problemet är de på baksidan, deras favoritmusik är nämligen Eurodisco. Men det är ju bara att sätta på något bättre själv, de spelar inte särskilt högt.

Nej,då har jag större problem med grannpojkens Soft Air Gun, men han växer nog snart ifrån den.

Anna_H Anna_H skrev:
Nej,då har jag större problem med grannpojkens Soft Air Gun, men han växer nog snart ifrån den.
Vi får väl hoppas att han inte byter ut den mot en "gun" som är betydligt mindre soft...

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.