Hej forumet, alldeles intill rören för varm- respektive kallvatten i köket kommer det upp var sitt tomt rör. Som att vattenledningarma skulle ha var sitt extrarör liksom.
Nån som vill förklara eller annars gissa vad de är till för och vart de kan ta vägen.
Mindre villa, platta på mark med golvvärme, byggt 2005-ish.
Har inte tillgång till konstruktionsritningar för plattan.
Mvh
Nån som vill förklara eller annars gissa vad de är till för och vart de kan ta vägen.
Mindre villa, platta på mark med golvvärme, byggt 2005-ish.
Har inte tillgång till konstruktionsritningar för plattan.
Mvh
Klicka här för att svara

