Har en hyfsat ny frys från Husqvarna. Köpte den dock begagnad av några som skulle slänga ut ett nyrenoverat kök så inga garantier eller kvitton. Senaste tiden har det upprepat bildats is inne i vänstra hörnet av de 3 översta sektionerna. Inget vatten har spillts. Det hela slutar med att lådan fastnar och man får frosta av, upprepa en månad senare. Se bild för hur det brukar se ut. Tankar om varför detta sker?