Har monterat en ute armatur med rörelse sensor. Kunden ville ha den kopplade till en tryckknapp. Jag byte ut knappen till en kron men, för den ska styra belysning inne i garaget och belysning för ute armaturen. Men det går bara att ha igång en av lamporna. När det är på i garaget funkar de inte ute. Aldrig varit med om det. Vet någon fel.
 
BirgitS
Det kan väl vara lämpligt med en bild på hur du har kopplat.
 
Det är löst nu, va lite fel ritat och skrivit i skåps papperna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.