Har monterat en ute armatur med rörelse sensor. Kunden ville ha den kopplade till en tryckknapp. Jag byte ut knappen till en kron men, för den ska styra belysning inne i garaget och belysning för ute armaturen. Men det går bara att ha igång en av lamporna. När det är på i garaget funkar de inte ute. Aldrig varit med om det. Vet någon fel.