Festo har ungefär samma pris på sina systainrar som tanos.
Jag gillar Festo skarpt, men håller med om att det finns flera bra märken. Det jag anser drar upp priset på Festomaskinerna är det som tidigaer nämnts: Tillbehören.
Tror inte något märke har så många tilbehehör och specialgrejer till sina maskiner. Och visst, det är inte alla som har behov av det heller....