3 409 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Var ska jag ställa sandlådan?
Svår fråga att besvara för någon annan förstås, men här är ingångsvärden:
- Liten sandlåda, 120x120
- Två tänkbara platser - en på grusytan som ska bli stenläggning eller altan nästa år, eller längre bort i trädgården på trädgårdsplattor
Det känns som att det kommer förstöra uteplatsen med gruset om jag sätter sandlådan där, men jag är lite fundersam på om den står oanvänd om den hamnar en bit bort (våra barn är ganska föräldrakära och minstingen är bara 1 år och 3 mån)
Hur har ni gjort?
- Liten sandlåda, 120x120
- Två tänkbara platser - en på grusytan som ska bli stenläggning eller altan nästa år, eller längre bort i trädgården på trädgårdsplattor
Det känns som att det kommer förstöra uteplatsen med gruset om jag sätter sandlådan där, men jag är lite fundersam på om den står oanvänd om den hamnar en bit bort (våra barn är ganska föräldrakära och minstingen är bara 1 år och 3 mån)
Hur har ni gjort?
Jag å äldsta dottern snickrade ihop en som är ungefär lika stor som er. Den hamnade på en grusade yta mellan huset och garaget som är i skugga en stor del av dagen. Får öppna köksfönstret och luta mig lite ut för att kolla så allt är OK. Än så länge leks det mest i den när man är med å leker eller är ute på tomten och påtar ändå...
Klicka här för att svara