M micke_t #1 Medlem · Småland · 135 inlägg 31 maj 2012 19:49 micke_t Medlem Småland 135 inlägg 31 maj 2012 19:49 #1 Jag har ca. 4 meter mellan pannan och tanken, Var nånstans på laddledningen är det bäst att koppla på TVA ? Nära tanken eller nära pannan ? Eller har det kanske ingen betydelse.
Jag har ca. 4 meter mellan pannan och tanken, Var nånstans på laddledningen är det bäst att koppla på TVA ? Nära tanken eller nära pannan ? Eller har det kanske ingen betydelse.
O obba #2 Medlem · Örebro · 749 inlägg 31 maj 2012 20:05 obba Medlem Örebro 749 inlägg 31 maj 2012 20:05 #2 nära tanken är nog lämligast eftersom de är därifrån du ska ta vattnet som värmer tva
Krilleman #3 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 31 maj 2012 21:13 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 31 maj 2012 21:13 #3 Fredagshumor på en torsdag!